sobota, 7 czerwca 2014

Balea - truskawkowy żel pod prysznic

Hej :)

Dziś chciałabym Wam przedstawić mojego ulubieńca  tego miesiąca a mowa o :
Balea - truskawkowy żel pod prysznic 

Od producenta :

 
Żel pod prysznic o zapachu truskawek sprawia, że ​​skóra staje się miękka i aksamitna w dotyku. Żel rozpieszcza zmysły swoim słodkim owocowym zapachem. Innowacyjna formuła nawilżająca Polyfructol zachowuje nawilżenie skóry i chroni przed odwodnieniem.  
pH przyjazne dla skóry
Produkt do codziennego użytku, przetestowany dermatologicznie

Skład :

 
Opakowanie :

 
Produkt zamknięty jest w tradycyjnej butelce o pojemności 300 ml. Opakowanie bardzo ładnie biało czerwone. Zamknięcie bardzo wygodne na " klik "
 Konsystencja :

Bardzo gęsta jak na żel przystało. Kolor produktu czerwony truskawkowy :)

Zapach :
Śliczny truskawkowy zapach , który unosi się podczas kąpieli jednak już po wytarciu się ręcznikiem niestety nie czuć soczystych truskawek :(
Cena : ok 6,50 zł

Uwielbiam te żele dosłownie każdy zapach !! Jednak niestety dostępność tych produktów w moim rejonie jest praktycznie niedostępna . 

Pozdrawiam 
Dominika :)


3 komentarze:

  1. Musi świetnie pachnieć, chętnie bym sobie taki kupiła jeśli tylko miałabym dostęp stacjonarnie, bo przez internet to nie opłaci mi się zamawiać jednego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ! Używałam i uwielbiałam ♥ Ale jeszcze parę wariantów zostało mi do przetestowania ;D

    OdpowiedzUsuń